УКР РУС ENG 
   

КИЇВ. У день пам’яті первоверховних апостолів Петра і Павла Блаженніший Митрополит Володимир очолив Божественну літургію на соборній площі Лаври



12 липня Православна Церква вшановує пам'ять первоверховних апостолів Петра і Павла.

Цього дня Предстоятель Української Православної Церкви звершив Божественну літургію на соборній площі Свято-Успенської Києво-Печерської Лаври.

Його Блаженству співслужили: намісник монастиря митрополит Вишгородський і Чорнобильський Павел, архієпископи: Білоцерківський і Богуславський Митрофан, Уманський і Звенигородський Пантелеімон, Бориспільський Антоній, єпископи:  Івано-Франківський  і Коломийський Пантелеімон, Яготинський Серафим, Речицький Леонід, Броварський Феодосій, Шепетівський і Славутський Діонісій, а також насельники обителі у священному сані.

Під час відправи Блаженніший Владика висвятив у диякона студента Київської духовної академії Сергія Гуза.

Наприкінці богослужіння, Архіпастир поздоровив владику-намісника із Днем небесного покровителя та побажав завжди мати його молитовну підтримку та допомогу.

Відзначаючи цей день, Церква оспівує образ грішників, що виправляються: в апостолі Петрі - того, хто відрікся від Господа, та розкаявся, в апостолі Павлі - того, хто противився проповіді Господній, але згодом сам увіровав.

Петро - один із перших учнів Христа. До того, Господь покликав його за Собою, святий апостол був простим рибалкою. Він залишив свій дім і сім'ю та пішов за Христом. За його твердість Ісус нарік йому ім'я Петро, що означає «камінь».

Апостол Павло до навернення у християнство ненавидів Церкву й жорстоко переслідував християн. Та коли розкаявся, почав вести праведне життя, проповідувати й творити дива.
 
Різне їх апостольське служіння. Петро стал символом церковної ієрархії з її впорядкованістю та дисципліною, а Павло - символом «вільного» християнства, що живе за духом, а не буквою канонів і правил.

Обидва апостоли постраждали за віру Христову в один день, 67 року від різдва Христового, в Римі в часи імператора Нерона. Павло, як римський громадянин, був «усічений мечем» (тобто обезголовлений), Петро - розіп'ятий. Оскільки він вважав, що негідний бути розіп'ятим на хресті як Спаситель, його, за власним проханням, розіп'яли головою донизу.


Коментувати

Содержимое этого поля хранится скрыто и не будет показываться публично.
 


   
orthodox.org.ua

Українська Православна Церква



Зворотний зв’язок: presschurch@gmail.com